Grąžinimo politika

Tuo atveju, jei prekė yra nekokybiška, Pirkėjas apie kokybės trūkumus privalo informuoti www.birzuarbatine.lt el. parduotuvės administraciją per 48 valandas.
Pirkėjas apie įsigytas netinkamos kokybės prekes gali informuoti el. paštu info@birzuarbatine.lt .
Netinkamos kokybės prekę parsisiųsime savo lėšomis ir pakeisime ją į tinkamos kokybės prekę arba grąžinsime už netinkamos kokybės prekę sumokėtus pinigus. Prekės likutis negali būti mažesnis nei 95%.
Tuo atveju jei Pirkėjas pageidauja, kad būtų grąžinti pinigai, už grąžintas netinkamos kokybės prekes, privalo el. paštu  info@birzuarbatine.lt pateikti prašymą dėl pinigų grąžinimo.
Prašyme dėl pinigų grąžinimo Pirkėjas turi nurodyti: vardą, pavardę, užsakymo nr., netinkamos prekės pavadinimą ir kiekį, bei grąžinimo priežastį.
Pinigai Pirkėjui grąžinami atgal į banko sąskaitą, iš kurios buvo mokėta už prekes.
Pinigai grąžinami per 2 darbo dienas nuo pateikto Pirkėjo raštiško (elektroniniu paštu) prašymo ir netinkamos kokybės prekės išsiuntimo Pardavėjui, tuomet, kai Pardavėjas gauna gražintą netinkamos kokybės prekę.